Peloton вдига нивото с партньорство с TikTok

Акциите на Peloton отбелязаха ръст, компанията ще си партнира с TikTok, за да предлага кратки фитнес видеа и спортни класове в апликацията.

Публикувано от Божидар Балевски яну 05, 2024 в Пазари

В стратегически ход за съживяване на позициите си в постоянно развиващия се фитнес пейзаж Peloton Interactive Inc. сключи новаторско партньорство с TikTok. Това сътрудничество, представено в четвъртък, бележи пионерското начинание на Peloton в създаването на персонализирано социално съдържание за партньор извън собствената му платформа. Сътрудничеството има за цел да развие нов начин за ангажиране на клиентите и да се възползва от обширната потребителска база на TikTok, която надхвърля един милиард активни потребители в световен мащаб.


Фитнес центърът Peloton-TikTok


Крайната цел на това партньорство е създаването на фитнес център с обща марка в рамките на приложението TikTok. Този хъб, който ще бъде достъпен в САЩ, Обединеното кралство и Канада, ще служи като ексклузивно място, включващо специално съдържание на Peloton. Потребителите могат да очакват разнообразен набор от предложения, включително избрани класове на живо - както със, така и без специализирано оборудване - оригинални видеа от инструктори и съвместни проекти с известни личности. Това съдържание ще бъде удобно достъпно чрез хаштага #TikTokFitness.


Акциите на Peloton реагираха положително на съобщението, като поскъпнаха със 7,2 % по време на сутрешната търговия в Ню Йорк. Този подем следва предизвикателна година за компанията, която отбеляза 23% спад на акциите си през 2023 година, въпреки че по-широката технологична индустрия отбеляза ръст.


Еволюция на Peloton в отговор на променящите се тенденции


Peloton, известен със своите стационарни велосипеди и стрийминг на тренировъчни класове, преживя рязък скок в популярността си по време на пандемията, превръщайки се в основен продукт за любителите на домашния фитнес. Въпреки това, тъй като хората постепенно възобновиха посещенията си във фитнес залите и разнообразиха своите фитнес занимания, Peloton се сблъска с предизвикателства при запазването на първоначалната си инерция.


За да се адаптира към променящите се предпочитания на потребителите, Peloton стратегически отдели своето стрийминг съдържание от хардуера си, с цел да разшири достъпността. Освен това през предходната година компанията въведе ценова стратегия за многостепенно членство в своето приложение. Тази стратегия имаше за цел да привлече по-широка аудитория, като предложи разнообразно фитнес съдържание, обхващащо силови тренировки, медитация и бягане на открито.


Ролята на TikTok във фитнес начинанията


TikTok, първоначално разпознат като приложение за музикални видеоклипове, претърпя трансформация, като събра над един милиард активни потребители в световен мащаб. В рамките на обширната екосистема на TikTok хиляди общности са посветени на различни фитнес занимания, което се вижда от различните хаштагове, които са разпространени в апликацията.


Тъй като TikTok се стреми да насърчава повече видеоклипове на живо в САЩ, тази колаборация е в съответствие с по-широката цел на платформата за подобряване на пазаруването в приложението. Забележително е, че търговията в реално време процъфтява на азиатските пазари и TikTok се стреми да повтори този успех в региони като Обединеното кралство и САЩ.


Стратегически съюзи на Peloton за увеличаване на приходите


Бари Маккарти, главен изпълнителен директор на Peloton, организира стратегически съюзи, за да укрепи потоците от приходи на компанията. Сътрудничеството с известни организации като Lululemon Athletica Inc. и спортни организации е неразделна част от стратегията на Peloton. Маккарти очаква възстановяване на приходите през втората половина на фискалната година, която приключва през юни.


Въпреки оптимистичната прогноза анализаторите подчертават, че макар партньорството с TikTok да има потенциал за разширяване на абонатната база на Peloton, траекторията към устойчива рентабилност и свободен паричен поток остава несигурна. Тъй като подробностите относно финансовите аспекти на сътрудничеството и цените на съдържанието остават неразкрити, индустрията с нетърпение очаква разгръщането на въздействието на това иновативно партньорство върху пазарната позиция на Peloton и навлизането на TikTok в областта на фитнес съдържанието.